DET GRUNDLÆGGENDE

FUNDAMENT

Den visuelle identitet og hjemmesiden er det vigtigste fundament. Derefter følger de sociale medier som Facebook, Instagram, LinkedIn og Google Ads

For at få det bedst muligt slutresultat kræver det at vi får 100% styr på din visuelle identitet. Vi designer et let genkendeligt logo og sørger for at der er en rød tråd igennem al materiale. Hjemmesiden er som en hjørnesten i fundamentet og det er den der skal være stedet hvor der genereres salg samt samles data på de interesserede besøgende på siden.

Dine besøgende på hjemmesiden kan komme fra forskellige kampagner på Facebook, Instagram, LinkedIn, betalte Google kampagner eller via organisk trafik. Vi tiltrækker nye kunder og indsamler data så vi ved hvilke kundegrupper vi skal fpkusere på. Der vil i starten blive afprøvet forskellige kampagner før vi har fundet præcis det område hvor det giver bedst value for de penge der bruges. Du vil få adgang til diverse analyser så du også selv kan følge med i hvordan dine potentielle kunder bevæger sig rundt på din hjemmeside.

Vi brænder for  art fortælle dig om mulighederne. Herunder kan du se nogle korte beskrivelser af fundamentet.

ET SOLIDT FUNDAMENT

1. VISUEL IDENTITET

Det tager kun få sekunder at danne et førstehåndsindtryk. Derfor er det essentielt at dit logo, din stil og den røde tråd igennem hele dit grafiske udtryk ser professionelt og troværdigt ud. Vi vil lære dig at kende og hvad du vil med dit brand, så vi kan designe det helt rette udtryk, for at opfange og gøre indtryk på lige præcis den målgruppe som du sigter efter at ramme. De grafiske designere hos BestDigital giver dig en unik og personlig visuel identitet og skaber tidsløse designs som kan følge dig og din virksomhed for evigt.

2. HJEMMESIDE

Hjemmesiden er fundamentet for hele dit brand i den digitale verden. Det er her potentielle kunder kan se hvad dit firma står for og hvilke produkter eller ydelser du sælger. Det er her kunderne kan købe i din shop eller kontakte dig. Samtidig er det her hvor din Facebook, Instagram, LinkedIn og Google fører dine kunder hen. Det er vigtigt for os at skabe en hjemmeside som passer til din visuelle identitet og stråler af professionalisme. Samtidig skal den være så brugervenlig som muligt, så dine kunder nemt kan finde hvad de leder efter.

3. Facebook

Facebook har 1,5 milliarder aktive brugere worldwide og 80% af danskerne bruger platformen. Der er en kæmpe mulighed for at ramme lige præcis din målgruppe ved hjælp af annoncering. Vi kan hjælpe dig med at ramme lige der hvor du ønsker, samt give et indblik i hvem der viser interesse.

4. Instagram

Ved at bruge Instagram ‘rigtigt’ får du langtidsholdbare resultater, kontinuerlig trafik med netop dit segment og ikke mindst flere kunder og dermed større omsætning. Samtidig er markedsføring på Instagram omkostningsfrit og -effektivt, da du selv kan holde hjulene i gang simpelt og nemt.

5. LinkedIn

LinkedIn kan beskrives som Facebook for erhvervsdrivende. En af fordelene består i at det er nemt at skabe businessrelationer og udvide sit netværk. LinkedIn er især givende på dette punkt, hvis man ønsker at bruge tid på sine kunder og vil skabe en mere personlig relation til dem.